Strona główna

Tłumaczymy, na czym polega rola Klienta w procesie sprzedaży
Tłumaczymy, na czym polega rola Klienta w procesie sprzedaży
Dowiedz się, jak wykorzystać wiedzę Klienta w procesie tworzenia oferty. Zapraszamy do lektury.
User Experience w skutecznej kampanii Google Ads
User Experience w skutecznej kampanii Google Ads
Sprawdź jakie elementy UX warto poznać, aby zapewnić łatwość odbioru Twoich reklam oraz strony www.
O przyspieszaniu strony internetowej ciąg dalszy
O przyspieszaniu strony internetowej ciąg dalszy
Wracamy do tematu prędkości stron www. Poznajcie kolejne sposoby na przyspieszenie Waszej witryny!
Marketing szeptany – plotka, która sprzedaje
Marketing szeptany – plotka, która sprzedaje
Naturalność to podstawa marketingu szeptanego. O czym jeszcze musisz pamiętać? Dowiedz się już dziś!
Jak przyspieszyć stronę internetową i dlaczego to takie ważne?
Jak przyspieszyć stronę internetową i dlaczego to takie ważne?
Prezentujemy cenne wskazówki tłumaczące jak zadbać o prędkość wczytywania strony internetowej.
Matematyka według Plusjusza – poznaj ją już dziś!
Matematyka według Plusjusza – poznaj ją już dziś!
Razem z Plusjuszem mnożymy uśmiechy na twarzach pracowników. Jak to robimy? Sprawdźcie sami!
Budowa strony www od kuchni – cenne rady webdevelopera
Budowa strony www od kuchni – cenne rady webdevelopera
Oto kilka cennych rad dotyczących procesu budowy strony www wprost od naszego web developera.
Reklama pre-roll na YouTube – co zrobić, żeby odbiorca nie kliknął “pomiń”?
Reklama pre-roll na YouTube – co zrobić, żeby odbiorca nie kliknął “pomiń”?
Tłumaczymy, co zrobić, aby odbiorca nie kliknął “pomiń”, oglądając Twoje reklamy pre-roll na YouTube.
Szczęśliwa siódemka – 7 dobrych praktyk prowadzenia Twojego fanpage
Szczęśliwa siódemka – 7 dobrych praktyk prowadzenia Twojego fanpage
Przedstawiamy 7 dobrych praktyk prowadzenia fanpage na portalu Facebook. To naprawdę warto wiedzieć!