­čô░ Internet News #22

­čô░ Internet News #22

EQUAL ÔÇô kampania reklamowa Spotify

Monika Brodka i Ewa Farna na Times Square! Wszystko za spraw─ů najnowszej kampanii reklamowej Spotify o nazwie EQUAL (ang. r├│wne). W ramach projektu promowane s─ů wybrane artystki z ca┼éego ┼Ťwiata.

Kampania reklamowa Spotify.

Kobiety stanowi─ů jedynie 1/5 wszystkich tw├│rc├│w muzycznych obecnych na listach przeboj├│w i Spotify chce to zmieni─ç poprzez wsparcie utalentowanych wokalistek. Serwis streamingowy wybra┼é lokalne artystki z ponad 50 kraj├│w, kt├│re otrzymaj─ů w ramach programu wsparcie dotycz─ůce marketingu i playlist przez nast─Öpny rok.

Co ciekawe billboardy widoczne na placu na Manhattanie uchodz─ů za najdro┼╝sz─ů przestrze┼ä reklamow─ů na ┼Ťwiecie ÔÇô miesi─Öczna op┼éata miejsca kosztuje od 1,5 mln do 4 mln dolar├│w.

Paulina Rybarczyk ÔÇô M┼éodszy specjalista ds. Social Media

Lato pe┼éne r├│┼╝norodno┼Ťci ÔÇô kampania Storytel

Storytel rozpocz─ů┼é letni─ů kampani─Ö ÔÇťLato pe┼éne r├│┼╝norodno┼ŤciÔÇŁ. Do akcji serwis z audiobookami zaprosi┼é osoby, kt├│re reprezentuj─ů r├│┼╝ne mniejszo┼Ťci, a celem kampanii jest celebracja r├│┼╝norodno┼Ťci s┼éuchaczy. Spot reklamuj─ůcy kampani─Ö pokazuje, ┼╝e audiobook├│w mo┼╝e s┼éucha─ç ka┼╝dy ÔÇô gdzie i kiedy chce ÔÇô niezale┼╝nie od koloru sk├│ry, orientacji seksualnej czy stanu zdrowia.

W spocie wyst─ůpi┼éy osoby z zespo┼éem Downa, m─Ö┼╝czyzna choruj─ůcy na bielactwo czy kobiety w zwi─ůzku jednop┼éciowym. 19-20 czerwca odby┼é si─Ö w Storytel r├│wnie┼╝ #weekenddumy (nawi─ůzuj─ůcy do czerwcowego Pride Month), w ramach kt├│rego swoj─ů premier─Ö mia┼é serial ÔÇť┼Ülepa mi┼éo┼Ť─çÔÇŁ opowiadaj─ůcy o osobach LGBTQ+.

Katarzyna Ho┼éowczak ÔÇô Copywriter

"Bez LGBT+ nie ma PolskiÔÇŁ

Ko┼äczy si─Ö najwa┼╝niejszy miesi─ůc dla spo┼éeczno┼Ťci LGBT+. Przez ca┼éy czerwiec pojawi┼éo si─Ö wiele ciekawych kampanii spo┼éecznych, a w ca┼éej Polsce organizowane by┼éy t─Öczowe wydarzenia pod wsp├│lnym szyldem Pride Month.

Kampania - Bez LGBT+ nie ma Polski

W dniu warszawskiej Parady R├│wno┼Ťci, 19 czerwca, rozpocz─Ö┼éa si─Ö kampania spo┼éeczna realizowana wsp├│lnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, "Gazet─Ö Wyborcz─ůÔÇŁ, Tok FM, stowarzyszenie Mi┼éo┼Ť─ç Nie Wyklucza i agencj─Ö MullenLowe Warsaw. Ide─ů kampanii by┼éo wykluczenie liter: L, G, B i T z tekst├│w na portalach internetowych, na pierwszych stronach gazet oraz w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, co ma symbolizowa─ç wykluczenie tych os├│b ze spo┼éecze┼ästwa.

Tw├│rcy akcji chc─ů w ten spos├│b pokaza─ç, ┼╝e osoby nieheteronormatywne sa╠Ę nieod┼é─ůczna╠Ę cze╠Ęs╠ücia╠Ę Polski i spo┼éeczen╠üstwa.

Hanna Grochocka ÔÇô Zast─Öpca Team Leadera Dzia┼éu Social Media

Sceny z gry wideo promuj─ů turystyk─Ö w Irlandii

AssassinÔÇÖs Creed Valhalla wci─ů┼╝ jest jedn─ů z najpopularniejszych gier na konsolach i PC ÔÇô w ubieg┼éym miesi─ůcu na rynek trafi┼é pierwszy fabularny dodatek do produkcji, kt├│ry zabiera graczy do ┼Ťredniowiecznej Irlandii.

Tourism Ireland, firma promuj─ůca ten kraj jako kierunek wycieczek turystycznych, postanowi┼éa wi─Öc wykorzysta─ç popularno┼Ť─ç gry, chwalonej mi─Ödzy innymi za doskona┼é─ů opraw─Ö graficzn─ů. Wraz z producentem Valhalli, studiem Ubisoft, przygotowa┼éa ona spot reklamowy zestawiaj─ůcy irlandzkie krajobrazy z gry z tymi prawdziwymi, zach─Öcaj─ůc w ten spos├│b do odwiedzenia Irlandii nie tylko jako wirtualny asasyn, ale te┼╝ w rzeczywisto┼Ťci.

Dawid Konieczka ÔÇô Copywriter

Shopify partnerem polskiego TikToka

TikTok ju┼╝ kilka miesi─Öcy temu po┼é─ůczy┼é si┼éy z platform─ů sprzeda┼╝ow─ů Shopify, jednak funkcjonalno┼Ť─ç ta nie by┼éa dost─Öpna w Polsce. To si─Ö teraz zmieni! Platforma wprowadza funkcje, kt├│re maj─ů u┼éatwi─ç sprzedawcom optymalizacj─Ö kampanii marketingowych oraz dotarcie do kreatywnej i zaanga┼╝owanej spo┼éeczno┼Ťci TikToka ÔÇô a wszystko to, bez konieczno┼Ťci opuszczania Shopify! Jak wynika z badania przeprowadzonego we wsp├│┼épracy z Clear Strategy, u┼╝ytkownicy TikToka s─ů bardziej otwarci na reklamy ni┼╝ u┼╝ytkownicy innych platform, wi─Öc nowa mo┼╝liwo┼Ť─ç zapewne oka┼╝e si─Ö bardzo atrakcyjna dla wielu marek.

Anna Mantej ÔÇô Specjalista ds. Social Media

Udost─Öpnij na: