馃摪Internet News #52

馃摪Internet News #52

Rabbit R1 鈥 rewolucja w 艣wiecie wirtualnych asystent贸w

W erze cyfrowej, gdzie technologia jest naszym codziennym towarzyszem, pojawia si臋 nowy gracz na rynku wirtualnych asystent贸w 鈥 Rabbit R1. Ten innowacyjny asystent zosta艂 stworzony, aby przekszta艂ci膰 spos贸b, w jaki komunikujemy si臋 i zarz膮dzamy naszymi codziennymi zadaniami.

Rabbit R1 wyr贸偶nia si臋 na tle konkurencji dzi臋ki swojej zaawansowanej sztucznej inteligencji. Wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, aby lepiej rozumie膰 i przewidywa膰 potrzeby u偶ytkownik贸w. Dzi臋ki temu mo偶e oferowa膰 spersonalizowane sugestie i wsparcie, dostosowane do indywidualnych preferencji i nawyk贸w. Co wi臋cej, Rabbit R1 mo偶e r贸wnie偶 s艂u偶y膰 jako centrum kontroli dla Twojego inteligentnego domu, zarz膮dzaj膮c urz膮dzeniami IoT, takimi jak termostaty, o艣wietlenie czy systemy bezpiecze艅stwa.

Rabbit R1

Tw贸rcy Rabbit R1 ju偶 zapowiadaj膮 dalszy rozw贸j i aktualizacje, kt贸re b臋d膮 obejmowa膰 jeszcze bardziej zaawansowane funkcje, w tym g艂臋bsz膮 personalizacj臋, integracj臋 z rozszerzon膮 rzeczywisto艣ci膮 i zaawansowan膮 analiz臋 danych.

Rabbit R1 mo偶na ju偶 zam贸wi膰 w ramach przedsprzeda偶y za cen臋 199 dolar贸w, co odpowiada oko艂o 800 z艂otym. Aktualnie producent nie zapewnia mo偶liwo艣ci wysy艂ki urz膮dzenia do Polski.

Iza Konieczna 鈥 Specjalista ds. Social Media

Nowy przycisk na klawiaturach komputer贸w

Firma Microsoft og艂osi艂a wprowadzenie pierwszej od 1994 roku zmiany w uk艂adzie klawiatury komputer贸w osobistych. Nowo dodany klawisz b臋dzie przeznaczony do wywo艂ywania Microsoft Copilot, czyli asystenta opartego na sztucznej inteligencji. Microsoft, g艂贸wny inwestor w OpenAI, kt贸re dostarcza technologi臋 dla Copilota, planuje u艂atwienie i wzmocnienie do艣wiadcze艅 u偶ytkownik贸w, pomagaj膮c w dzia艂aniach takich jak wyszukiwanie, pisanie e-maili i tworzenie obraz贸w. Nowy przycisk nie b臋dzie wymagany przez system Windows, a jego umieszczenie b臋dzie zale偶e膰 od producenta sprz臋tu. Prognozuje si臋, 偶e klawiatury z nowym przyciskiem b臋d膮 dost臋pne w produktach wprowadzanych do sprzeda偶y od lutego.

Anna Mantej 鈥 Specjalista ds. Social Media

Nowa nazwa firmy w zasobach reklamowych

Aby nieco wzbogaci膰 reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania reklamodawcy maj膮 mo偶liwo艣膰 skorzystania z rozszerze艅 reklamy. Za ich pomoc膮 mog膮 wyr贸偶ni膰 swoj膮 ofert臋 na tle konkurencji 鈥 mo偶liwe jest bowiem uwzgl臋dnienie w reklamie zalet wsp贸艂pracy z dan膮 firm膮 czy dodanie zdj臋膰 oferowanych produkt贸w. Ju偶 jaki艣 czas temu reklamodawcy otrzymali tak偶e mo偶liwo艣膰 dodania do reklam rozszerzenia informacji o firmie, a dok艂adniej logo oraz nazwy firmy. Rozszerzenia s膮 dost臋pne dla reklamodawc贸w, kt贸rzy dokonali na swoim koncie Google Ads weryfikacji reklamodawcy.

Na niekt贸rych kontach Google Ads pojawi艂a si臋 tak偶e mo偶liwo艣膰 wykorzystania innej nazwy firmy w ramach zasob贸w reklamowych. Aby dokona膰 zmiany nale偶y przes艂a膰 numer rejestracyjny swojego znaku towarowego.

Zmiana nazwy firmy w ramach zasob贸w reklamowych - nowo艣膰 w Google Ads

Patrycja Kolwat 鈥 Specjalista ds. Google Ads

Nowe zabezpieczenia dla nastolatk贸w na Instagramie i Facebooku

Firma Meta w najbli偶szych tygodniach planuje wprowadzi膰 nowe zabezpieczenia chroni膮ce m艂odzie偶 oraz dzieci przed szkodliwymi publikacjami na Instagramie i Facebooku.

M艂odych u偶ytkownik贸w obowi膮zywa膰 b臋d膮 bardziej restrykcyjne ustawienia kontroli tre艣ci. Oznacza to, 偶e osoby poni偶ej 18 roku 偶ycia widzie膰 b臋d膮 tre艣ci dopasowane do wieku, a cz臋艣膰 wyszukiwanych hase艂 b臋dzie dla nich niedost臋pna. Ma to zmniejszy膰 szans臋 trafienia na posty wra偶liwe 鈥 dotycz膮ce na przyk艂ad samob贸jstw, samookalecze艅, zaburze艅 od偶ywiania. Platformy za pomoc膮 nowych powiadomie艅 b臋d膮 te偶 cz臋艣ciej przypomina艂y o sprawdzaniu ustawie艅 bezpiecze艅stwa i prywatno艣ci.

Ewa R臋kas 鈥 Copywriter

CEAFA przybli偶a m艂odzie偶y problemy starszych os贸b poprzez symulator choroby Alzheimera w Fortnite

Hiszpa艅ska Konfederacja Alzheimera i Innych Demencji (CEAFA) we wsp贸艂pracy z agencj膮 Momentum Spain stworzy艂a wyj膮tkow膮 kampani臋 spo艂eczn膮, maj膮c膮 na celu zwi臋kszenie 艣wiadomo艣ci m艂odzie偶y na temat choroby Alzheimera. Zaprogramowana w grze Fortnite mapa symuluje do艣wiadczenia os贸b, u kt贸rych wyst臋puj膮 pierwsze niepokoj膮ce symptomy takie jak zaburzenia pami臋ci czy problem z rozpoznaniem w艂asnego odbicia w lustrze. Rozgrywka zosta艂a ju偶 przetestowana przez pierwszych graczy, co zosta艂o pokazane w kr贸tkim filmie, jaki CEAFA opublikowa艂a na swoim kanale na YouTube.

Choroba Alzheimera jest nieuleczalna, mo偶na jedynie spowolni膰 jej rozw贸j. Co roku objawia si臋 u wielu starszych os贸b na ca艂ym 艣wiecie, wywo艂uj膮c niepok贸j zar贸wno u samych chorych, jak i ich najbli偶szych. Kampania CEAFA mo偶e pom贸c m艂odzie偶y w lepszym zrozumieniu trudno艣ci, z kt贸rymi borykaj膮 si臋 choruj膮cy cz艂onkowie ich rodzin.

Julia 艁upi艅ska 鈥 Copywriter

Udost臋pnij na: