馃摪 Internet News #29

馃摪 Internet News #29

Znana sieci贸wka w Metaverse?

W ostatnim czasie internet obieg艂a informacja o tym, 偶e szwedzkie przedsi臋biorstwo odzie偶owe H&M planuje otworzy膰 nowy, wirtualny sklep w Metaverse. Klienci mieliby p艂aci膰 za ubrania monetami Ceek i 鈥渦biera膰 je鈥 wy艂膮cznie w 艣wiecie wirtualnym.

Na Twitterze firmy Ceek pojawi艂 si臋 nawet film prezentuj膮cy nowy sklep w Metaverse. Znana sieci贸wka jednak nie potwierdzi艂a nawi膮zania wsp贸艂pracy, ani te偶 w najbli偶szym czasie nie planuje podejmowania takich dzia艂a艅.

W kolejnym wpisie Ceek znalaz艂o si臋 sprostowanie zaprezentowanego filmu. Jak si臋 okaza艂o, by艂 jedynie koncepcj膮, natomiast prowadzone s膮 rozmowy z pracownikami H&M, aby ten plan urzeczywistni膰.

Patrycja Nalepa 鈥 Specjalista ds. Social Media

Zmiany w sposobie planowania wydatk贸w zwi膮zane z pandemi膮

Pandemia, z kt贸r膮 偶yjemy ju偶 od niemal 2 lat, da艂a si臋 we znaki ka偶dej dziedzinie naszego 偶ycia 鈥 r贸wnie偶 tej zwi膮zanej z wydatkami. Jak dowodz膮 badania Barometru Providenta 鈥 zaledwie 鈪 respondent贸w zadeklarowa艂a, na co wyda pieni膮dze w rozpoczynaj膮cym si臋 roku. Tymczasem 鈥 jeszcze 3 lata temu zrobi艂o to oko艂o 70% zapytanych. Obecnie stawiamy na spontaniczne decyzje zakupowe zale偶ne od posiadanych oszcz臋dno艣ci, czy sytuacji zawodowej. Co ciekawe 鈥 je艣li ju偶 mamy plany zagospodarowania finans贸w, dotycz膮 one najcz臋艣ciej codziennych zakup贸w i op艂acania rachunk贸w.

Piwo bezalkoholowe z witamin膮 D od marki Corona

Sunbrew 0,0% to nazwa nowego piwa bezalkoholowego, kt贸re w艂a艣nie wprowadzi艂a na kanadyjski rynek marka Corona. Jednak nie jest to 鈥 jak mo偶na s膮dzi膰 鈥 kolejny z wielu obecnych na sklepowych p贸艂kach bezprocentowych produkt贸w. Wzbogacony o naturalne aromaty oraz witamin臋 D nap贸j jest cz臋艣ci膮 kampanii 鈥淪unshine, Anytime鈥, maj膮cej na celu zach臋cenie do wychodzenia z dom贸w i cieszenia si臋 s艂o艅cem. Na rynek europejski piwo ma trafi膰 jeszcze w tym roku.

Joanna Koz艂owska 鈥 Copywriter

Xi Rang

Metavers doczeka艂 si臋 swojej chi艅skiej wersji. Mowa o Xi Rang, platformie Baidu, kt贸ra mo偶e okaza膰 si臋 lepsz膮 wersj膮 ameryka艅skiego projektu. Wyr贸偶nia j膮 przede wszystkim to, 偶e ma by膰 dost臋pna nie tylko przy wykorzystaniu gogli VR, ale r贸wnie偶 zwyk艂ego komputera czy smartphona.

Wed艂ug informacji producenta, w wirtualnej sali konferencyjnej ma zmie艣ci膰 si臋 a偶 100 tysi臋cy widz贸w! To by oznacza艂o, 偶e w przysz艂o艣ci wiele imprez z ca艂ego 艣wiata mo偶na by przenie艣膰 do 艣wiata wirtualnego. Na ten moment platforma jest na wczesnym etapie rozwoju i ogranicza si臋 g艂贸wnie do mo偶liwo艣ci odwiedzenia tradycyjnych miejsc zwi膮zanych z kultur膮, jak np. 艢wi膮tynia Shaolin. Tw贸rcy jednak zapowiedzieli, 偶e b臋d膮 dodawa膰 nowe funkcjonalno艣ci w najbli偶szym czasie.

Izabela Konieczna 鈥 Specjalista ds. Social Media

Udost臋pnij na: