Reklama dźwignią handlu. To stwierdzenie jest dzisiaj o wiele bardziej aktualne niż kilka, kilkanaście lat temu. Doskonale wiedzą o tym właściciele biznesów, którzy chcą zarządzać świetnie prosperującymi przedsiębiorstwami generującymi satysfakcjonujące zyski. Jak obecnie należy podchodzić do reklamy, aby przynosiła rezultaty zgodne z założonymi celami? Reklama jako narzędzie długoterminowego sukcesu firmy Sama obecność Twojej firmy na…
Kategoria: Aktualności
O użytkowniku
Co powinna zawierać stopka strony internetowej i jaki ma ona wpływ na SEO?

Kiedy webmaster, czyli projektant strony internetowej, zastanawia się, jak powinna ona wyglądać, zazwyczaj skupia się na jej estetyce oraz zawartości. Koncentruje się przede wszystkim na kolorystyce, przejrzystości, atrakcyjności witryny, a także na tym, aby była intuicyjna do nawigowania. Naturalnie wszystkie wymienione elementy są bardzo istotne, ale istnieją również inne, równie ważne aspekty, takie jak np.…
10 pytań do specjalisty ds. social media - wywiad

O tym, jak ważna jest obecność i przemyślane działania w kanałach społecznościowych, dlaczego pozycjonowanie warto uzupełnić strategią w social media, o praktycznej pracy z Facebookiem oraz zdalnym wykonywaniu obowiązków opowiedziała nam Patrycja Nalepa – Specjalista ds. Social Media w Internet Plus. Rola specjalisty ds. social media w agencji Czym zajmuje się specjalista ds. social media?…
Specjalista z Internet Plus wyróżniony prestiżowym certyfikatem Facebooka

Dowiedz się, dlaczego certyfikat Facebook Blueprint to mocny atut specjalisty ds. social media.
Wskazówki dotyczące brandingu – zadbaj o wizerunek swojej marki

Poznaj kilka wskazówek, które pomogą Ci przenieść biznes na wyższy poziom!
Zarządzanie problematycznymi wizytówkami firmy w Mapach Google

Podpowiadamy, jak uzyskać kontrolę nad mapką i zaprowadzić na niej porządek!