Skip to content
Search for:
Blog - Internet Plus
  • Główna
  • News
  • Seo
  • Ads
  • Social media
  • E-marketing
Search for:
Strona główna
/
SEO

Kategoria: SEO

O użytkowniku
SEO

Jak poprawić działanie strony internetowej dzięki narzędziom SEO?

Jak poprawić działanie strony internetowej dzięki narzędziom SEO?
13.05.2025 Adam Suchorski 0

Praca specjalisty SEO pokazuje, że im więcej stron analizujesz, tym bardziej widzisz, że większość problemów z ich działaniem się powtarza. Czasem to drobne sprawy, a czasem rzeczy, które naprawdę robią ogromną różnicę. Jak nie pogubić się wśród dostępnych narzędzi i wykorzystać je do optymalizacji witryny? Czy zawsze techniczne wskazówki są miarodajne, a kolejne algorytmy Google…

Read more
SEO

Czy serwer hostingowy ma znaczenie w SEO?

Czy serwer hostingowy ma znaczenie w SEO?
08.04.2025 Justyna Krupa 0

Odpowiedź na tytułowe pytanie właściwie jest prosta i można ją przedstawić już w pierwszych linijkach tego tekstu. Warto jednak nieco bardziej zagłębić się w temat znaczenia serwera hostingowego w kontekście optymalizacji strony internetowej. Dzięki temu zyskasz praktyczną wiedzę, która pomoże Ci efektywnie pozycjonować witrynę już od pierwszych dni jej publikacji. A więc TAK – serwer…

Read more
Aktualności, SEO

Konwersja – co to jest i jak zwiększyć jej współczynnik w sklepie internetowym?

Konwersja – co to jest i jak zwiększyć jej współczynnik w sklepie internetowym?
11.03.2025 Katarzyna Zdunek 0

Konwersja to jeden z najważniejszych wskaźników sukcesu w marketingu internetowym. W praktyce oznacza to, że użytkownik dokonuje określonej akcji – może to być zakup produktu, zapisanie się na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego lub wykonanie innej pożądanej czynności. Regularne monitorowanie konwersji umożliwia ocenę efektywności swoich działań marketingowych oraz identyfikacji punktów, które wymagają usprawnień. Jak konkretnie działa…

Read more
SEO

SEO lokalne – jak zdobyć klientów w Twoim mieście?

SEO lokalne – jak zdobyć klientów w Twoim mieście?
11.02.2025 Anna Stankowska 0

Internet daje nieograniczone możliwości, jeżeli chodzi o dostępność towarów i usług. Nie ma znaczenia, czy potrzebujemy szybkiej wizyty u fryzjera najbliżej naszego miejsca zamieszkania, czy szukamy restauracji, aby smacznie i zdrowo zjeść, kiedy akurat jesteśmy w podróży. Dlatego też SEO lokalne to ważny element strategii marketingowej każdej małej i średniej firmy. Odpowiednie działania mogą pomóc…

Read more
SEO

Czym są dane strukturalne i jak działają w kontekście pozycjonowania?

Czym są dane strukturalne i jak działają w kontekście pozycjonowania?
14.01.2025 Marcin Ruszkiewicz 0

Dane strukturalne to zorganizowane w formie ustandaryzowanego kodu informacje, które pomagają robotom przeszukującym internet zrozumieć zawartość danej strony internetowej. Dodając je do witryny, powodujemy, że treści są dla algorytmów uporządkowane i łatwe w odczytaniu. Dzięki temu możemy pomóc wyszukiwarkom, takim jak Google, w ich interpretacji oraz sprawić, że będą one wyświetlały rozszerzone wyniki wyszukiwania. Przeczytaj…

Read more
SEO

Tag kanoniczny (rel=canonical) – co to jest i jak prawidłowo go stosować?

Tag kanoniczny (rel=canonical) – co to jest i jak prawidłowo go stosować?
10.12.2024 Adrian Witasik 0

W narzędziach SEO, które wykorzystuje się podczas wykonywania audytu, można trafić na komunikaty związane z linkami kanonicznymi. Nie każdy wie jednak, czym one są, jak wpływają na widoczność strony, a także czy powinniśmy się martwić brakiem tzw. canonical URL. Przeczytaj artykuł, aby znaleźć odpowiedzi na te pytania, jak również dowiedzieć się, jak wykorzystywać linki kanoniczne,…

Read more
SEO

Co to jest błąd 500 i jak sobie z nim poradzić?

Co to jest błąd 500 i jak sobie z nim poradzić?
12.11.2024 Karol Powałowski 0

Każda strona internetowa, którą odwiedzamy, wymaga interakcji między naszą przeglądarką a serwerem. Czasami jednak podczas ładowania witryny pojawia się błąd 500, czyli “Internal Server Error”. Taki komunikat oznacza, że serwer napotkał nieoczekiwany problem i nie może poprawnie wyświetlić strony. To jeden z najczęściej spotykanych błędów, który może wywołać frustrację zarówno u właścicieli stron, jak i…

Read more
SEO

Nadmierna optymalizacja SEO – czym jest i jak jej unikać?

Nadmierna optymalizacja SEO – czym jest i jak jej unikać?
15.10.2024 Ewa Rękas 0

SEO polega zarówno na pozycjonowaniu, jak i optymalizacji stron internetowych. Jego druga gałąź skupia się na dostosowywaniu treści oraz wdrażaniu zmian w obrębie witryny tak, aby była ona przyjazna dla internautów. Wiele osób, chcąc zwiększyć widoczność swojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania – przesadza z podejmowanymi czynnościami SEO, co wywołuje efekt przeciwny do zamierzonego. W…

Read more
SEO

Fakty vs mity: 10 najczęściej powtarzanych kłamstw o SEO

Fakty vs mity: 10 najczęściej powtarzanych kłamstw o SEO
08.10.2024 Damian Zatorski 0

Powielanie nieprawdziwych informacji w przestrzeni publicznej dotyczy wielu gałęzi sektora usługowego. Temat ten związany jest także z branżą SEO, która na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat zmieniała się niezwykle dynamicznie. Co więc jest prawdą, a co fikcją o pozycjonowaniu? Poznaj aż 10 najczęściej powielanych mitów o SEO. 1. SEO is dead Kto ze specjalistów nie słyszał…

Read more
SEO

Jak poradzić sobie z publikacją treści na podstronach kategorii w sklepach internetowych?

Jak poradzić sobie z publikacją treści na podstronach kategorii w sklepach internetowych?
10.09.2024 Adam Biały 0

Odpowiedź na powyższe pytanie wcale nie jest taka prosta, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. Publikacja treści na stronie kategorii sklepu to wszak nic skomplikowanego dla osoby, która wprowadza treści pod warunkiem, że sklep oferuje w danym momencie takie możliwości techniczne. Mimo to warto się nad tym tematem pochylić nieco bardziej, ponieważ możliwości umieszczenia…

Read more
SEO

Zalety i możliwości wykorzystania AI w pozycjonowaniu stron

Zalety i możliwości wykorzystania AI w pozycjonowaniu stron
13.08.2024 Robert Rapacz 0

Nie da się zaprzeczyć, że rozwój technologiczny ma ogromny wpływ na branżę pozycjonowania, a więc na to, co widzimy w wynikach wyszukiwania na co dzień. Świat SEO zmienia się nieustannie i niezwykle dynamicznie, a w ostatnich latach jednym z najważniejszych powodów takiego stanu rzeczy jest sztuczna inteligencja. To właśnie AI zaczyna odgrywać kluczową rolę w…

Read more
Digital Marketing, SEO

E-marketing w branży erotycznej: płatne reklamy i pozycjonowanie

E-marketing w branży erotycznej: płatne reklamy i pozycjonowanie
21.05.2024 Julia Łupińska 0

Sprzedaż akcesoriów erotycznych czy bielizny nocnej bywa niełatwym zadaniem, a jeszcze trudniejsze jest zdobycie zaufania klientów oraz rozpoznawalności. Wiele osób zainteresowanych zakupem takich produktów preferuje wybieranie już od dawna znanych, dużych marek, a także sprawdzonych sklepów od lat będących liderami na rynku. Tendencja ta występuje zarówno wśród konsumentów wybierających punkty stacjonarne, jak i tych, którzy…

Read more

Nawigacja po wpisach

1 2 … 6 DalejDalej
Napisz – Oddzwonimy z ofertą

    * Uzupełnij - dopasujemy rozwiązanie dla Ciebie

    W jakim obszarze możemy pomóc?

    Ze względu na obowiązujące przepisy prawa aby móc przekazać Państwu informacje handlowe proszę o wyrażenie na to zgody zaznaczając poniższe pole.

    Przyjmuję do wiadomości i nie zgłaszam uwag odnośnie przejrzystości i czytelności niżej przedstawionych informacji w tym przysługujących mi praw. Zapewniam, że informacje te są dla mnie w pełni zrozumiałe.

    Logotyp

    Biuro Obsługi Klienta

    Czynne od poniedziałku do piątku

    w godzinach od 8:00 do 16:00

    Dane kontaktowe

    Tel.: (61) 666 11 00

    Fax.: (61) 666 11 01

    E-mail: biuro@internet-plus.pl

    Certyfikat ISO
    TUV Logo
    Partner Google

    Internet Plus © Copyright 2007 - 2019