W każdej branży na różnych rynkach mamy do czynienia z bardzo dużą, nieustannie rosnącą konkurencyjnością. Do walki o klienta służy już nie tylko atrakcyjna oferta dopasowywana do aktualnych trendów, ale też skuteczne narzędzia marketingowe. Wśród licznych platform społecznościowych wykorzystywanych przez marki do docierania do stałych oraz potencjalnych klientów ważne miejsce zajmuje LinkedIn – niezastąpione medium szczególnie dla firm działających w sektorze B2B. W 2024 roku platforma liczy już około miliarda (!)…
Kategoria: Aktualności
O użytkowniku Hanna Grochocka
6 powodów, dla których reklama na Facebooku i Instagramie góruje nad tradycyjnymi kanałami promocji
Reklama dźwignią handlu. To stwierdzenie jest dzisiaj o wiele bardziej aktualne niż kilka, kilkanaście lat temu. Doskonale wiedzą o tym właściciele biznesów, którzy chcą zarządzać świetnie prosperującymi przedsiębiorstwami generującymi satysfakcjonujące zyski. Jak obecnie należy podchodzić do reklamy, aby przynosiła rezultaty zgodne z założonymi celami? Reklama jako narzędzie długoterminowego sukcesu firmy Sama obecność Twojej firmy na rynku nie wystarczy. Nawet największe światowe marki co roku wydają…
Co powinna zawierać stopka strony internetowej i jaki ma ona wpływ na SEO?
Kiedy webmaster, czyli projektant strony internetowej, zastanawia się, jak powinna ona wyglądać, zazwyczaj skupia się na jej estetyce oraz zawartości. Koncentruje się przede wszystkim na kolorystyce, przejrzystości, atrakcyjności witryny, a także na tym, aby była intuicyjna do nawigowania. Naturalnie wszystkie wymienione elementy są bardzo istotne, ale istnieją również inne, równie ważne aspekty, takie jak np. stopka strony internetowej. To właśnie ją należałoby wskazać jako element, który jest…
10 pytań do specjalisty ds. social media - wywiad
O tym, jak ważna jest obecność i przemyślane działania w kanałach społecznościowych, dlaczego pozycjonowanie warto uzupełnić strategią w social media, o praktycznej pracy z Facebookiem oraz zdalnym wykonywaniu obowiązków opowiedziała nam Patrycja Nalepa – Specjalista ds. Social Media w Internet Plus. Rola specjalisty ds. social media w agencji Czym zajmuje się specjalista ds. social media? Jakiego rodzaju obowiązki wykonujesz każdego dnia? Już sama nazwa stanowiska wskazuje na to,…
Specjalista z Internet Plus wyróżniony prestiżowym certyfikatem Facebooka
Dowiedz się, dlaczego certyfikat Facebook Blueprint to mocny atut specjalisty ds. social media.
Wskazówki dotyczące brandingu – zadbaj o wizerunek swojej marki
Poznaj kilka wskazówek, które pomogą Ci przenieść biznes na wyższy poziom!