Nowa funkcja w Google Ads – uwzględnianie i wykluczanie adresów URL w kampaniach Search Dotychczas w kampaniach na sieć wyszukiwania reklamodawcy mogli zarządzać targetowaniem na poziomie słów kluczowych, lokalizacji czy urządzeń. Od czerwca 2025 Google zaczęło testować możliwość zawężania targetowania także na podstawie konkretnych adresów URL. Funkcja ta jest udostępniana sukcesywnie na wybranych kontach (głównie…
Kategoria: Aktualności
O użytkowniku
Reklama na Facebooku i Instagramie jako skuteczny sposób na wzmocnienie sprzedaży offline

Obecność marki w internecie w 2025 roku oraz aktywna, płatna promocja np. na Facebooku czy Instagramie, to fundamentalne założenie większości małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Regularne wpisy czy rolki w mediach społecznościowych to jedna z wielu niezwykle potrzebnych, wręcz niezbędnych form promocji firmy, ekspozycji usług lub produktów, ale przede wszystkim utrzymania stałych, angażujących relacji oraz…
Recykling treści w mediach społecznościowych

Nieustanny napływ nowych informacji z otaczającego nas świata, jak również rosnąca liczba postów w mediach społecznościowych sprawiają, że tworzenie unikalnych, a przy tym ciekawych treści stanowi nie lada wyzwanie. Starsze publikacje błyskawicznie są zastępowane nowymi, więc po tygodniu już nikt nie pamięta o świetnym artykule czy poście, który pojawił się kilka dni wcześniej. W związku…
Konwersja – co to jest i jak zwiększyć jej współczynnik w sklepie internetowym?

Konwersja to jeden z najważniejszych wskaźników sukcesu w marketingu internetowym. W praktyce oznacza to, że użytkownik dokonuje określonej akcji – może to być zakup produktu, zapisanie się na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego lub wykonanie innej pożądanej czynności. Regularne monitorowanie konwersji umożliwia ocenę efektywności swoich działań marketingowych oraz identyfikacji punktów, które wymagają usprawnień. Jak konkretnie działa…
Jak tworzyć angażujące walentynkowe treści w mediach społecznościowych?

Niezależnie od tego, czy je kochasz, czy nienawidzisz – walentynki to święto konsumenckie, a dane pokazują, że w ostatnich latach ludzie kupują prezenty nie tylko dla partnerów, ale także dla siebie, członków rodziny, przyjaciół, pupili, a nawet współpracowników. Jeśli więc uważasz, że charakter Twojej marki nie pasuje do tego święta, być może nadszedł czas, aby…
Kampania reklamowa w social mediach z okazji Black Friday i Cyber Monday – praktyczne wskazówki

Przed nami niezwykle gorący czas promocji, rabatów, wyprzedaży, czyli jedyne w swoim rodzaju dwa wielkie święta miłośników zakupów: Black Friday (który przypada w piątek 29 listopada) i Cyber Monday (wypadający w tym roku w poniedziałek, 2 grudnia). Dla klientów jest to idealny moment, aby nabyć ulubione produkty w dużo niższych niż regularne cenach, dla właścicieli…
Poważny marketing pogrzebowy czy funeralna reklama z przymrużeniem oka?

Śmierć, tak jak i narodziny, jest nieodłącznym elementem ludzkiej egzystencji. O ile te pierwsze wzbudzają zazwyczaj pozytywne emocje, o tyle już odejście z tego “łez padołu” pozostaje w naszej kulturze tematem tabu. Prawda jest jednak taka, że każdy – prędzej, czy później będzie musiał skorzystać z usług zakładu pogrzebowego. Jeżeli więc jesteś właścicielem takiej firmy,…
Wpływ mediów społecznościowych na działalność charytatywną i społeczną

Media społecznościowe są używane codziennie przez miliony osób na całym świecie. Umożliwiają one szybkie, efektywne komunikowanie się z innymi. Odgrywają też wartościową rolę w działalności charytatywnej i społecznej. Przyjrzyjmy się, jak social media przyczyniły się do sukcesu różnych inicjatyw, pomagając w zbiórkach funduszy, mobilizacji wolontariuszy, a także rozpowszechnianiu świadomości na temat ważnych spraw społecznych oraz…
Reklama na Facebooku i Instagramie w branży turystycznej w 2024 roku

W dobie wszechobecnej cyfryzacji internet wraz z mediami społecznościowymi stał się integralnym elementem planowania i realizowania podróży. Turyści w pierwszej kolejności poszukują bowiem informacji o danych miejscach, atrakcjach, hotelach, pensjonatach czy innych obiektach wypoczynkowych online. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram, z perspektywy przedsiębiorców odgrywają z kolei kluczową rolę w utrzymaniu pozytywnych relacji z…
Internet News #55

Kampania Dove sprzeciwiająca się nierealistycznemu wizerunkowi kobiet tworzonemu przez AI Wizerunek kobiet w mediach przez dekady był – i często wciąż jest – oparty na nierealnych standardach piękna, zwykle nieosiągalnych w prawdziwym życiu. To zaś niejednokrotnie miało bardzo negatywny wpływ na samoocenę zarówno dorastających dziewczyn, jak i dorosłych kobiet. Do największych, najbardziej znanych orędowników odejścia…
Marketing na LinkedIn – wykorzystaj potencjał platformy do rozwoju firmy

W każdej branży na różnych rynkach mamy do czynienia z bardzo dużą, nieustannie rosnącą konkurencyjnością. Do walki o klienta służy już nie tylko atrakcyjna oferta dopasowywana do aktualnych trendów, ale też skuteczne narzędzia marketingowe. Wśród licznych platform społecznościowych wykorzystywanych przez marki do docierania do stałych oraz potencjalnych klientów ważne miejsce zajmuje LinkedIn – niezastąpione medium…
6 powodów, dla których reklama na Facebooku i Instagramie góruje nad tradycyjnymi kanałami promocji

Reklama dźwignią handlu. To stwierdzenie jest dzisiaj o wiele bardziej aktualne niż kilka, kilkanaście lat temu. Doskonale wiedzą o tym właściciele biznesów, którzy chcą zarządzać świetnie prosperującymi przedsiębiorstwami generującymi satysfakcjonujące zyski. Jak obecnie należy podchodzić do reklamy, aby przynosiła rezultaty zgodne z założonymi celami? Reklama jako narzędzie długoterminowego sukcesu firmy Sama obecność Twojej firmy na…