Kiedy webmaster, czyli projektant strony internetowej, zastanawia się, jak powinna ona wyglądać, zazwyczaj skupia się na jej estetyce oraz zawartości. Koncentruje się przede wszystkim na kolorystyce, przejrzystości, atrakcyjności witryny, a także na tym, aby była intuicyjna do nawigowania. Naturalnie wszystkie wymienione elementy są bardzo istotne, ale istnieją również inne, równie ważne aspekty, takie jak np. stopka strony internetowej. To właśnie ją należałoby wskazać jako element, który jest…
Kategoria: Aktualności

O użytkowniku Adam Biały
Targetowanie na Facebooku, czyli tworzenie grup standardowych odbiorców przy wykorzystaniu zasobów Menedżera Reklamy

Z reklamą na Facebooku jest jak z wakacyjnym urlopem, aby była satysfakcjonująca i przyniosła oczekiwane efekty, powinna być odpowiednio zaplanowana i zrealizowana. O czym należy pamiętać obmyślając strategię reklamową? Jest kilka obowiązkowych checkpointów „na trasie”, bez których zaliczenia Twoja kampania nie będzie miała szansy na powodzenie. Cel, czyli pierwszy krok do sukcesu Jeśli jako reklamodawca cały czas zastanawiasz się, co jest Twoim punktem docelowym (sprzedaż, zwiększenie ruchu…
10 pytań do specjalisty ds. social media - wywiad

O tym, jak ważna jest obecność i przemyślane działania w kanałach społecznościowych, dlaczego pozycjonowanie warto uzupełnić strategią w social media, o praktycznej pracy z Facebookiem oraz zdalnym wykonywaniu obowiązków opowiedziała nam Patrycja Nalepa – Specjalista ds. Social Media w Internet Plus. Rola specjalisty ds. social media w agencji Czym zajmuje się specjalista ds. social media? Jakiego rodzaju obowiązki wykonujesz każdego dnia? Już sama nazwa stanowiska wskazuje na to,…
Specjalista z Internet Plus wyróżniony prestiżowym certyfikatem Facebooka

Dowiedz się, dlaczego certyfikat Facebook Blueprint to mocny atut specjalisty ds. social media.
Wskazówki dotyczące brandingu – zadbaj o wizerunek swojej marki

Poznaj kilka wskazówek, które pomogą Ci przenieść biznes na wyższy poziom!
Zarządzanie problematycznymi wizytówkami firmy w Mapach Google

Podpowiadamy, jak uzyskać kontrolę nad mapką i zaprowadzić na niej porządek!