Niezależnie od tego, czy je kochasz, czy nienawidzisz – walentynki to święto konsumenckie, a dane pokazują, że w ostatnich latach ludzie kupują prezenty nie tylko dla partnerów, ale także dla siebie, członków rodziny, przyjaciół, pupili, a nawet współpracowników. Jeśli więc uważasz, że charakter Twojej marki nie pasuje do tego święta, być może nadszedł czas, aby…
Kategoria: Aktualności
O użytkowniku
Kampania reklamowa w social mediach z okazji Black Friday i Cyber Monday – praktyczne wskazówki

Przed nami niezwykle gorący czas promocji, rabatów, wyprzedaży, czyli jedyne w swoim rodzaju dwa wielkie święta miłośników zakupów: Black Friday (który przypada w piątek 29 listopada) i Cyber Monday (wypadający w tym roku w poniedziałek, 2 grudnia). Dla klientów jest to idealny moment, aby nabyć ulubione produkty w dużo niższych niż regularne cenach, dla właścicieli…
Poważny marketing pogrzebowy czy funeralna reklama z przymrużeniem oka?

Śmierć, tak jak i narodziny, jest nieodłącznym elementem ludzkiej egzystencji. O ile te pierwsze wzbudzają zazwyczaj pozytywne emocje, o tyle już odejście z tego “łez padołu” pozostaje w naszej kulturze tematem tabu. Prawda jest jednak taka, że każdy – prędzej, czy później będzie musiał skorzystać z usług zakładu pogrzebowego. Jeżeli więc jesteś właścicielem takiej firmy,…
Wpływ mediów społecznościowych na działalność charytatywną i społeczną

Media społecznościowe są używane codziennie przez miliony osób na całym świecie. Umożliwiają one szybkie, efektywne komunikowanie się z innymi. Odgrywają też wartościową rolę w działalności charytatywnej i społecznej. Przyjrzyjmy się, jak social media przyczyniły się do sukcesu różnych inicjatyw, pomagając w zbiórkach funduszy, mobilizacji wolontariuszy, a także rozpowszechnianiu świadomości na temat ważnych spraw społecznych oraz…
Reklama na Facebooku i Instagramie w branży turystycznej w 2024 roku

W dobie wszechobecnej cyfryzacji internet wraz z mediami społecznościowymi stał się integralnym elementem planowania i realizowania podróży. Turyści w pierwszej kolejności poszukują bowiem informacji o danych miejscach, atrakcjach, hotelach, pensjonatach czy innych obiektach wypoczynkowych online. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram, z perspektywy przedsiębiorców odgrywają z kolei kluczową rolę w utrzymaniu pozytywnych relacji z…
Internet News #55

Kampania Dove sprzeciwiająca się nierealistycznemu wizerunkowi kobiet tworzonemu przez AI Wizerunek kobiet w mediach przez dekady był – i często wciąż jest – oparty na nierealnych standardach piękna, zwykle nieosiągalnych w prawdziwym życiu. To zaś niejednokrotnie miało bardzo negatywny wpływ na samoocenę zarówno dorastających dziewczyn, jak i dorosłych kobiet. Do największych, najbardziej znanych orędowników odejścia…
Marketing na LinkedIn – wykorzystaj potencjał platformy do rozwoju firmy

W każdej branży na różnych rynkach mamy do czynienia z bardzo dużą, nieustannie rosnącą konkurencyjnością. Do walki o klienta służy już nie tylko atrakcyjna oferta dopasowywana do aktualnych trendów, ale też skuteczne narzędzia marketingowe. Wśród licznych platform społecznościowych wykorzystywanych przez marki do docierania do stałych oraz potencjalnych klientów ważne miejsce zajmuje LinkedIn – niezastąpione medium…
6 powodów, dla których reklama na Facebooku i Instagramie góruje nad tradycyjnymi kanałami promocji

Reklama dźwignią handlu. To stwierdzenie jest dzisiaj o wiele bardziej aktualne niż kilka, kilkanaście lat temu. Doskonale wiedzą o tym właściciele biznesów, którzy chcą zarządzać świetnie prosperującymi przedsiębiorstwami generującymi satysfakcjonujące zyski. Jak obecnie należy podchodzić do reklamy, aby przynosiła rezultaty zgodne z założonymi celami? Reklama jako narzędzie długoterminowego sukcesu firmy Sama obecność Twojej firmy na…
Co powinna zawierać stopka strony internetowej i jaki ma ona wpływ na SEO?

Kiedy webmaster, czyli projektant strony internetowej, zastanawia się, jak powinna ona wyglądać, zazwyczaj skupia się na jej estetyce oraz zawartości. Koncentruje się przede wszystkim na kolorystyce, przejrzystości, atrakcyjności witryny, a także na tym, aby była intuicyjna do nawigowania. Naturalnie wszystkie wymienione elementy są bardzo istotne, ale istnieją również inne, równie ważne aspekty, takie jak np.…
10 pytań do specjalisty ds. social media - wywiad

O tym, jak ważna jest obecność i przemyślane działania w kanałach społecznościowych, dlaczego pozycjonowanie warto uzupełnić strategią w social media, o praktycznej pracy z Facebookiem oraz zdalnym wykonywaniu obowiązków opowiedziała nam Patrycja Nalepa – Specjalista ds. Social Media w Internet Plus. Rola specjalisty ds. social media w agencji Czym zajmuje się specjalista ds. social media?…