Skip to content
Search for:
Blog - Internet Plus
  • Główna
  • News
  • Seo
  • Ads
  • Social media
  • E-marketing
Search for:
Strona główna
/
Ads

Kategoria: Ads

O użytkowniku
Ads

Najważniejsze zalety systemu reklamowego Google Ads

Najważniejsze zalety systemu reklamowego Google Ads
16.07.2024 Justyna Ziembińska-Uzar 0

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie własnej marki we współczesnych czasach bez korzystania ze zróżnicowanych form reklamy w Internecie. Nieobecność firmy w wynikach wyszukiwania - czy to w wynikach organicznych, czy sponsorowanych - negatywnie odbija się na wizerunku przedsiębiorstwa i realnie wpływa na wysokość uzyskiwanego dochodu. Reklamodawcy szczególnie chętnie korzystają z kampanii Google Ads, umożliwiających wyświetlanie różnych…

Read more
Ads

Reklama Google Ads dla gabinetu psychologicznego

Reklama Google Ads dla gabinetu psychologicznego
20.02.2024 Justyna Ziembińska-Uzar 0

Prowadzisz prywatny gabinet psychologiczny lub terapeutyczny i chciałbyś dotrzeć do nowych klientów za pośrednictwem internetu? Skutecznym narzędziem promocji placówki medycznej jest tekstowa kampania Google Ads. Dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym szybko trafisz do osób poszukujących wsparcia psychologicznego w miejscu, w którym prowadzisz swoją działalność. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną kampanię Google Ads…

Read more
Ads

Quality Score, czyli narzędzie diagnostyczne mierzące jakość reklamy Google Ads

Quality Score, czyli narzędzie diagnostyczne mierzące jakość reklamy Google Ads
12.12.2023 Patrycja Kolwat 0

Jak zmierzyć jakość reklamy w Google Ads i czym jest wynik jakości? Przeczytaj nasz artykuł, by poprawić promocję swojej firmy w sieci!

Read more
Ads

Zarządzaj swoim sukcesem w Google Ads: poznaj strategie ustalania stawek, które warto rozważyć

Zarządzaj swoim sukcesem w Google Ads: poznaj strategie ustalania stawek, które warto rozważyć
12.09.2023 Łukasz Górski 0

Nie wiesz, jaka strategia ustalania stawek kampanii Google Ads sprawdzi się dla Twojej firmy? Poznaj wskazówki, jak to zrobić!

Read more
Ads, Digital Marketing

Lead Ads - dowiedz się, jak działa reklama kontaktowa na Facebooku

Lead Ads - dowiedz się, jak działa reklama kontaktowa na Facebooku
05.09.2023 Hanna Grochocka 0

Lead Ads - dowiedz się, jak działa reklama kontaktowa na Facebooku Pozyskiwanie kontaktów to ważny element pracy wielu firm, stanowiący podstawę skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami. Każdy zapisany kontakt to bowiem hipotetyczna przyszła transakcja, relacja biznesowa czy długotrwała współpraca. Jak się okazuje, Facebook, jako platforma, na której spędzamy ogromną część naszego czasu online, może stać…

Read more
Ads

Jak stworzyć kampanię produktową (PLA) w Google Ads?

Jak stworzyć kampanię produktową (PLA) w Google Ads?
08.08.2023 Justyna Ziembińska-Uzar 0

Kampania produktowa (Product Listing Ads – w skrócie PLA), to rodzaj kampanii reklamowej, który za pośrednictwem systemu Google Ads umożliwia promowanie różnego typu produktów w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach partnerów Google, takich jak sklepy internetowe czy porównywarki cen. Ogłoszenia produktowe zawierają szczegółowe informacje o danym produkcie, m.in. jego pełną nazwę, zdjęcie, cenę, a…

Read more
Ads

Jak przygotować stronę docelową pod prowadzenie kampanii produktowej?

Jak przygotować stronę docelową pod prowadzenie kampanii produktowej?
16.05.2023 Patrycja Kolwat 0

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś zwiększyć sprzedaż swoich produktów, idealnym rozwiązaniem może okazać się prowadzenie kampanii produktowej. Kampania PLA – tuż obok reklamy tekstowej, wideo czy graficznej – jest jedną z dostępnych możliwości, jakie reklamodawca może wykorzystać w ramach działań marketingowych w swojej firmie. Zaletą kampanii produktowej jest bez wątpienia większy zasięg kampanii –…

Read more
Ads

Jak obniżyć koszt kampanii Google Ads – 5 wskazówek

Jak obniżyć koszt kampanii Google Ads – 5 wskazówek
14.02.2023 Justyna Ziembińska-Uzar 0

Obniżenie kosztów kampanii Google Ads to zadanie dla każdego reklamodawcy, któremu zależy na maksymalizacji zysków. Jak wydawać mniej, a jednocześnie zarabiać więcej na emisji reklam typu pay per click (PPC)? Choć na to pytanie nie ma jednej prostej odpowiedzi, a proces obniżania kosztów projektu wymaga czasu, cierpliwości i dokładnej analizy gromadzonych danych, warto skorzystać z…

Read more
Ads

Reklamy zakazane w Google Ads, czyli czego nie wypromujesz w sieci

Reklamy zakazane w Google Ads, czyli czego nie wypromujesz w sieci
23.08.2022 Joanna Kozłowska 0

Świat reklamy internetowej rządzi się swoimi prawami. Chociaż na pierwszy rzut oka wydaje się, że w sieci można umieścić wszystko i wypromować każdy produkt, to sztuczna inteligencja wprowadza pewne wytyczne mające na celu ograniczenie dostępu lub jego całkowity brak do pewnych treści. Warto zatem wiedzieć nie tylko to, w jaki sposób dobrze napisać tekst na…

Read more
Ads

Jak wygląda dobrze napisany tekst na potrzeby Google Ads? Kilka praktycznych wskazówek

Jak wygląda dobrze napisany tekst na potrzeby Google Ads? Kilka praktycznych wskazówek
21.06.2022 Gabriela Tarczyńska 0

Google Ads to narzędzie wykorzystywane w marketingu internetowym. Dzięki możliwościom, jakie dostarcza najpopularniejsza, globalna wyszukiwarka, dotarcie do potencjalnych klientów wydaje się znacznie łatwiejsze niż kiedyś. Dobrze poprowadzona kampania Google Ads daje mierzalne efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy skoku wartości przeciętnego koszyka zakupowego. Jednak aby inwestycja w płatne reklamy miała sens, należy je…

Read more
Ads, Digital Marketing

Dlaczego warto precyzyjnie określić grupę docelową?

Dlaczego warto precyzyjnie określić grupę docelową?
19.04.2022 Zofia Balcer 0

Dlaczego warto precyzyjnie określić grupę docelową? To, jakim językiem należy posługiwać się w różnych kanałach komunikacji między marką a odbiorcami, zależy od tego, kto jest adresatem przekazu. Na podstawie szczegółowo określonego targetu możesz stworzyć skuteczną strategię bazującą na potrzebach swojego klienta wzorcowego. W ten sposób nie tylko przygotujesz ofertę swojej firmy – opisy produktów w…

Read more
Ads

6 powodów, dla których nie widzisz swojej reklamy Google Ads

6 powodów, dla których nie widzisz swojej reklamy Google Ads
12.04.2022 Michał Kwita 0

Jeżeli prowadzisz swoją kampanię Google Ads lub zlecasz to zewnętrznej firmie, z pewnością często korci Cię, aby sprawdzić, jak wyświetla się reklama. Wchodzisz wówczas w wyszukiwarkę Google, wpisujesz słowa kluczowe i tragedia – nie widzisz swoich reklam! Chciałbyś dowiedzieć się, dlaczego Twoje reklamy nie wyświetlają się tak, jakbyś tego oczekiwał? Przedstawiamy 6 najbardziej prawdopodobnych powodów:…

Read more

Nawigacja po wpisach

1 2 3 DalejDalej
Napisz – Oddzwonimy z ofertą

    * Uzupełnij - dopasujemy rozwiązanie dla Ciebie

    W jakim obszarze możemy pomóc?

    Ze względu na obowiązujące przepisy prawa aby móc przekazać Państwu informacje handlowe proszę o wyrażenie na to zgody zaznaczając poniższe pole.

    Przyjmuję do wiadomości i nie zgłaszam uwag odnośnie przejrzystości i czytelności niżej przedstawionych informacji w tym przysługujących mi praw. Zapewniam, że informacje te są dla mnie w pełni zrozumiałe.

    Logotyp

    Biuro Obsługi Klienta

    Czynne od poniedziałku do piątku

    w godzinach od 8:00 do 16:00

    Dane kontaktowe

    Tel.: (61) 666 11 00

    Fax.: (61) 666 11 01

    E-mail: biuro@internet-plus.pl

    Certyfikat ISO
    TUV Logo
    Partner Google

    Internet Plus © Copyright 2007 - 2019