Trudno wyobrazić sobie prowadzenie własnej marki we współczesnych czasach bez korzystania ze zróżnicowanych form reklamy w Internecie. Nieobecność firmy w wynikach wyszukiwania - czy to w wynikach organicznych, czy sponsorowanych - negatywnie odbija się na wizerunku przedsiębiorstwa i realnie wpływa na wysokość uzyskiwanego dochodu. Reklamodawcy szczególnie chętnie korzystają z kampanii Google Ads, umożliwiających wyświetlanie różnych…
Kategoria: Ads
O użytkowniku
Reklama Google Ads dla gabinetu psychologicznego

Prowadzisz prywatny gabinet psychologiczny lub terapeutyczny i chciałbyś dotrzeć do nowych klientów za pośrednictwem internetu? Skutecznym narzędziem promocji placówki medycznej jest tekstowa kampania Google Ads. Dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym szybko trafisz do osób poszukujących wsparcia psychologicznego w miejscu, w którym prowadzisz swoją działalność. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną kampanię Google Ads…
Quality Score, czyli narzędzie diagnostyczne mierzące jakość reklamy Google Ads

Jak zmierzyć jakość reklamy w Google Ads i czym jest wynik jakości? Przeczytaj nasz artykuł, by poprawić promocję swojej firmy w sieci!
Zarządzaj swoim sukcesem w Google Ads: poznaj strategie ustalania stawek, które warto rozważyć

Nie wiesz, jaka strategia ustalania stawek kampanii Google Ads sprawdzi się dla Twojej firmy? Poznaj wskazówki, jak to zrobić!
Lead Ads - dowiedz się, jak działa reklama kontaktowa na Facebooku

Lead Ads - dowiedz się, jak działa reklama kontaktowa na Facebooku Pozyskiwanie kontaktów to ważny element pracy wielu firm, stanowiący podstawę skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami. Każdy zapisany kontakt to bowiem hipotetyczna przyszła transakcja, relacja biznesowa czy długotrwała współpraca. Jak się okazuje, Facebook, jako platforma, na której spędzamy ogromną część naszego czasu online, może stać…
Jak stworzyć kampanię produktową (PLA) w Google Ads?

Kampania produktowa (Product Listing Ads – w skrócie PLA), to rodzaj kampanii reklamowej, który za pośrednictwem systemu Google Ads umożliwia promowanie różnego typu produktów w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach partnerów Google, takich jak sklepy internetowe czy porównywarki cen. Ogłoszenia produktowe zawierają szczegółowe informacje o danym produkcie, m.in. jego pełną nazwę, zdjęcie, cenę, a…
Jak przygotować stronę docelową pod prowadzenie kampanii produktowej?

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś zwiększyć sprzedaż swoich produktów, idealnym rozwiązaniem może okazać się prowadzenie kampanii produktowej. Kampania PLA – tuż obok reklamy tekstowej, wideo czy graficznej – jest jedną z dostępnych możliwości, jakie reklamodawca może wykorzystać w ramach działań marketingowych w swojej firmie. Zaletą kampanii produktowej jest bez wątpienia większy zasięg kampanii –…
Jak obniżyć koszt kampanii Google Ads – 5 wskazówek

Obniżenie kosztów kampanii Google Ads to zadanie dla każdego reklamodawcy, któremu zależy na maksymalizacji zysków. Jak wydawać mniej, a jednocześnie zarabiać więcej na emisji reklam typu pay per click (PPC)? Choć na to pytanie nie ma jednej prostej odpowiedzi, a proces obniżania kosztów projektu wymaga czasu, cierpliwości i dokładnej analizy gromadzonych danych, warto skorzystać z…
Reklamy zakazane w Google Ads, czyli czego nie wypromujesz w sieci

Świat reklamy internetowej rządzi się swoimi prawami. Chociaż na pierwszy rzut oka wydaje się, że w sieci można umieścić wszystko i wypromować każdy produkt, to sztuczna inteligencja wprowadza pewne wytyczne mające na celu ograniczenie dostępu lub jego całkowity brak do pewnych treści. Warto zatem wiedzieć nie tylko to, w jaki sposób dobrze napisać tekst na…
Jak wygląda dobrze napisany tekst na potrzeby Google Ads? Kilka praktycznych wskazówek

Google Ads to narzędzie wykorzystywane w marketingu internetowym. Dzięki możliwościom, jakie dostarcza najpopularniejsza, globalna wyszukiwarka, dotarcie do potencjalnych klientów wydaje się znacznie łatwiejsze niż kiedyś. Dobrze poprowadzona kampania Google Ads daje mierzalne efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy skoku wartości przeciętnego koszyka zakupowego. Jednak aby inwestycja w płatne reklamy miała sens, należy je…
Dlaczego warto precyzyjnie określić grupę docelową?

Dlaczego warto precyzyjnie określić grupę docelową? To, jakim językiem należy posługiwać się w różnych kanałach komunikacji między marką a odbiorcami, zależy od tego, kto jest adresatem przekazu. Na podstawie szczegółowo określonego targetu możesz stworzyć skuteczną strategię bazującą na potrzebach swojego klienta wzorcowego. W ten sposób nie tylko przygotujesz ofertę swojej firmy – opisy produktów w…
6 powodów, dla których nie widzisz swojej reklamy Google Ads

Jeżeli prowadzisz swoją kampanię Google Ads lub zlecasz to zewnętrznej firmie, z pewnością często korci Cię, aby sprawdzić, jak wyświetla się reklama. Wchodzisz wówczas w wyszukiwarkę Google, wpisujesz słowa kluczowe i tragedia – nie widzisz swoich reklam! Chciałbyś dowiedzieć się, dlaczego Twoje reklamy nie wyświetlają się tak, jakbyś tego oczekiwał? Przedstawiamy 6 najbardziej prawdopodobnych powodów:…