Super Bowl 2022, czyli największe sportowe reklamowe święto w roku 13 lutego amerykańska stacja NBC transmitowała na żywo finał Super Bowl. Jak co roku, w przerwie od sportowych rozgrywek, ekrany telewizorów przejął najdroższy na świecie blok reklamowy. Cena za emisję 30-sekundowego spotu wyniosła blisko 7 milionów dolarów. Na tę ofertę skusiło się kilka największych marek, które do współpracy zaprosiły gwiazdy Hollywood. W reklamie dostawcy usług telekomunikacyjnych…
Kategoria: News
O użytkowniku Plusjusz
📰 Internet News #29
Znana sieciówka w Metaverse? W ostatnim czasie internet obiegła informacja o tym, że szwedzkie przedsiębiorstwo odzieżowe H&M planuje otworzyć nowy, wirtualny sklep w Metaverse. Klienci mieliby płacić za ubrania monetami Ceek i “ubierać je” wyłącznie w świecie wirtualnym. Na Twitterze firmy Ceek pojawił się nawet film prezentujący nowy sklep w Metaverse. Znana sieciówka jednak nie potwierdziła nawiązania współpracy, ani też w najbliższym czasie nie planuje podejmowania takich działań.…
📰 Internet News #28
Supernova – aplikacja, która zmieni oblicze mediów społecznościowych? Dominic O’Meara to autor nowopowstałej aplikacji Supernova która, choć przypomina dobrze nam znany Instagram czy Facebook, różni się od nich jedną zasadniczą kwestią – zobowiązuje się do tego, że będzie oddawać 60% zysków z reklam wybranym organizacjom charytatywnym. Wśród partnerów Supernovy są m.in. Ocean Cleanup, a także szereg organizacji działających na rzecz praw człowieka i zwierząt czy też walki ze zmianami…
📰 Internet News #27
Oddaj i zyskaj, czyli jak Ikea dąży do bycia bardziej eko Z roku na rok nie tylko świadomi konsumenci, ale także marki dążą do tego, by być zero waste lub przynajmniej less waste. Oznacza to jednak pewne ograniczenia w produkcji, a tym samym w późniejszym wyrzucaniu zużytych przedmiotów. Ikea, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, rusza z akcją Oddaj i zyskaj. Sieć odkupi od swoich klientów używane, maksymalnie 5-letnie meble, a następnie da im drugie…
📰 Internet News #26
Warszawska Syrenka wzięła wolne w ramach kampanii “Dzień na U” Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, w związku z czym na szeroką skalę promowane są badania profilaktyczne mające na celu wczesne wykrycie tej najczęstszej choroby nowotworowej wśród kobiet. Ruszyła również trzecia odsłona kampanii “Dzień na U” zachęcająca do wykonywania badań USG. W tym roku do akcji dołączyła także warszawska Syrenka, która zniknęła z Bulwarów Wiślanych i udała się na badanie piersi.…
📰 Internet News #25
Zmiany i nowości na Instagramie W najbliższym czasie Instagram będzie prosił wszystkich użytkowników, którzy nie podali (podczas zakładania konta) swojej daty urodzin o uzupełnienie tej informacji. Serwisowi pomoże to w zaktualizowaniu i stworzeniu nowych funkcji, które będą miały za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo młodych ludzi. Co z tymi, którzy wprowadzą nieprawdziwą datę? W walce z fałszywymi informacjami pomóc ma nowy algorytm i sztuczna inteligencja. Na Instagramie nie zabrakło również nowości, na którą wszyscy bardzo długo czekali. Mowa…
📰 Internet News #24
Znika Swipe Up – popularna funkcja Instagrama Przesuwanie w górę to opcja umożliwiająca kierowanie widzów relacji na wskazane strony internetowe. Choć przez długi czas była ona skutecznym narzędziem marketingowym, a przy tym wyróżnikiem Instagrama na tle innych platform, zniknie z aplikacji już 30 sierpnia. Uwielbiane i chętnie stosowane przez użytkowników Swipe Up mają zastąpić pełniące podobną funkcję naklejki. Według jednego z przedstawicieli Instagrama naklejki jakoby…
📰 Internet News #23
Netflix and gaming? Gigant streamingu wkrótce wejdzie na rynek gier Dla wielu z nas Netflix stał się nieodłącznym elementem codzienności – ogromna biblioteka filmów oraz seriali umila nam popołudnia i wieczory, ale niedługo oferta amerykańskiego giganta streamingu nieco się rozrośnie. W ostatnim czasie pojawiały się bowiem doniesienia mówiące o tym, że Netflix planuje wejść na rynek gier wideo, w tym tytułów VR – koncern potwierdził…
📰 Internet News #22
EQUAL – kampania reklamowa Spotify Monika Brodka i Ewa Farna na Times Square! Wszystko za sprawą najnowszej kampanii reklamowej Spotify o nazwie EQUAL (ang. równe). W ramach projektu promowane są wybrane artystki z całego świata. Kobiety stanowią jedynie 1/5 wszystkich twórców muzycznych obecnych na listach przebojów i Spotify chce to zmienić poprzez wsparcie utalentowanych wokalistek. Serwis streamingowy wybrał lokalne artystki z ponad 50 krajów, które otrzymają…
📰 Internet News #21
Marketing terytorialny w stylu Gwiezdnych Wojen 4 maja obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Gwiezdnych Wojen. Z tej okazji Województwo Podlaskie na swojej facebookowej stronie opublikowało serię grafik opatrzonych hasłami nawiązującymi do kultowych filmów. Twórcy akcji zadbali o każdy detal, wybierając na przykład klimatyczne ujęcia regionu oraz oczywiście oryginalny font, jakim posługuje się produkcja Star Wars. Hasła naturalnie nie są dziełem przypadku, a zręcznym połączeniem filmowych motywów z tym, za co wszyscy…
📰 Internet News #20
4 nowości audio od Facebooka Podcasty – wykorzystując niesłabnącą popularność tego formatu, Facebook postanawia umożliwić ich nadawcom dotarcie do nowych słuchaczy, z kolei fanom dać szansę na wygodny odsłuch ulubionych treści – także podczas działania aplikacji Facebook w tle. Soundbites – funkcja ta pozwoli na tworzenie krótkich klipów audio (np. z inspirującym cytatem, poezją, żartem czy anegdotą), które będą mogły być później przekazywane dalej tak jak…
📰 Internet News #19
Wspólna akcja Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec „Dbamy o wodę” Jakie było nasze (i zapewne innych użytkowników mediów społecznościowych również) zdziwienie, kiedy 18 marca okazało się, że Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec tymczasowo zamieniły się profilami w social media. Na wyjaśnienia nie trzeba było długo czekać, bowiem już 22 marca w Światowy Dzień Wody okazało się, że obie firmy połączył wspólny cel – ochrona…