Sprzedaż akcesoriów erotycznych czy bielizny nocnej bywa niełatwym zadaniem, a jeszcze trudniejsze jest zdobycie zaufania klientów oraz rozpoznawalności. Wiele osób zainteresowanych zakupem takich produktów preferuje wybieranie już od dawna znanych, dużych marek, a także sprawdzonych sklepów od lat będących liderami na rynku. Tendencja ta występuje zarówno wśród konsumentów wybierających punkty stacjonarne, jak i tych, którzy…
Kategoria: Digital Marketing
O użytkowniku
Filozofia kaizen w biznesie – możliwości i wyzwania
Wiele zasad tej filozofii stosujemy na co dzień, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, że jest ona swego rodzaju metodyką o określonych założeniach. Gdzie należy szukać źródeł kaizen? W jaki tak właściwie sposób filozofia kaizen usprawnia działanie firm i przedsiębiorstw? Czy sprawdzi się do lepszej organizacji organizacji czasu pracy? Odpowiedzi na te oraz wiele…
Organizacja czasu pracy – sprawdzone i praktyczne sposoby
Wdrażając dobrą organizację czasu pracy, sprawimy, że realizacja obowiązków zawodowych będzie przebiegała bez zakłóceń i będzie przynosiła o wiele więcej satysfakcji. Dzięki skutecznym technikom zapomnimy o piętrzeniu się zadań, chaosie, poczuciu braku kontroli nad czasem, a także nieporozumieniach z przełożonymi. Stosując sprawdzone, praktyczne sposoby organizacji pracy, możemy też wyeliminować presję, zwiększyć efektywność swojego działania, a…
Marketing sensoryczny – czy obraz, zapach i dźwięk mogą wpłynąć na nasze decyzje zakupowe?
Świat pełen jest różnorodnych bodźców, które odbieramy za pomocą 5 zmysłów: smaku, zapachu, dotyku, węchu i wzroku. W zamierzchłej przeszłości ich odpowiednia interpretacja pozwalała na przetrwanie. Dzisiaj natomiast korzystamy z nich, by poznawać otoczenie, ale też – wykreować rzeczywistość, jakiej pragniemy, przywołać wspomnienia, utrwalić chwilę. Niebanalną rolę zmysły odgrywają także w marketingu. Zadomowiły się tam…
Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić?
Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić? Czym jest audyt SEO? Najprościej mówiąc, jest to analiza kondycji strony internetowej. Podczas audytu weryfikujemy, w jakim stopniu serwis jest dostosowany do wytycznych wyszukiwarki. Najczęściej optymalizujemy strony pod wyszukiwarkę Google. Jeśli więc chcemy być widoczni w sieci, to audyt SEO jest pierwszym krokiem w tym kierunku. I nie…
Zbuduj swoją markę na Instagramie — jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców
Zbuduj swoją markę na Instagramie – jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców W dzisiejszym świecie marketing online daje niezliczone możliwości budowania własnej marki oraz komunikacji z klientami w internecie, zwłaszcza za pośrednictwem mediów społecznościowych. Instagram jest jednym z najważniejszych z tych narzędzi, w ostatnich latach cieszącym się szczególną popularnością. Dzięki społeczności liczącej aż 2…
Pozycjonowanie strony internetowej w branży prawniczej
Specjaliści działający w branży prawniczej – zupełnie tak samo, jak przedsiębiorcy z innych sektorów gospodarki – mierzą się z konkurencją oraz zabiegają o klientów. W przeciwieństwie do właścicieli firm na przykład z działu technologii, rozrywki czy edukacji – prawnicy, radcy prawni, adwokaci i notariusze muszą mierzyć się z pewnymi ograniczeniami w zakresie reklamy oraz promocji…
Co dominowało w content marketingu w minionym roku i jakie trendy mogą nas zaskoczyć w kolejnym?
Budowanie własnej marki nie jest wcale takie proste. Jak wiadomo, dobra reklama jest podstawą skutecznej strategii marketingowej, która pozwala na dotarcie do nowego grona klientów i budowanie bazy tych stałych. Ważne jest zatem, by dostosować kampanię do potencjalnej grupy docelowej, dbając o zaspokajanie potrzeb klienta oraz uświadamianie mu, dlaczego to właśnie Twój produkt lub usługa…
Chat GPT a prawa autorskie – do kogo należą teksty napisane przez SI?
Chat GPT cieszy się ogromną popularnością. Komu jednak przysługują prawa autorskie do jego tekstów i kto odpowiada za ich treść?
Wyloguj się do rzeczywistości, czyli ABC higieny cyfrowej
Słyszałeś o higienie cyfrowej? Jeśli nie, to przeczytaj nasz artykuł, poznaj jej zasady i dowiedz się, jak mądrze korzystać ze smartfonu, by się od niego nie uzależnić.
Czym jest mindfulness i jak wpływa na codzienną pracę?
Czym jest mindfulness i jak wpływa na codzienną pracę? Mindfulness, tłumaczone często jako uważność, to stan, w którym koncentrujemy swoją uwagę na tym, co tu i teraz. Powodem, dla którego pojęcie to weszło do mainstreamu, jest tytaniczna praca psychologów czy edukatorów mówiących głośno o wadze, jaką ma uważność w naszym codziennym życiu. Czasy, w jakich…
Wady i zalety generowania treści przez sztuczną inteligencję
Sztuczna inteligencja już dawno przestała być fantastyką naukową, ale stała się narzędziem, które do pracy wykorzystują dziś analitycy, programiści, tłumacze, copywriterzy oraz wielu innych specjalistów. Dzięki modelom językowym opracowanym przez OpenAI wiele rzeczy stało się po prostu łatwiejszych i szybszych, a krótszy czas potrzebny na wykonanie określonego działania sprzyja efektywności. Nie żyjemy jednak w idealnym…

