Skip to content
Search for:
Blog - Internet Plus
  • Główna
  • News
  • Seo
  • Ads
  • Social media
  • E-marketing
Search for:
Strona główna
/
Digital Marketing
/
Digital Marketing
/
Page 2

Kategoria: Digital Marketing

O użytkowniku
Digital Marketing, SEO

E-marketing w branży erotycznej: płatne reklamy i pozycjonowanie

E-marketing w branży erotycznej: płatne reklamy i pozycjonowanie
21.05.2024 Julia Łupińska 0

Sprzedaż akcesoriów erotycznych czy bielizny nocnej bywa niełatwym zadaniem, a jeszcze trudniejsze jest zdobycie zaufania klientów oraz rozpoznawalności. Wiele osób zainteresowanych zakupem takich produktów preferuje wybieranie już od dawna znanych, dużych marek, a także sprawdzonych sklepów od lat będących liderami na rynku. Tendencja ta występuje zarówno wśród konsumentów wybierających punkty stacjonarne, jak i tych, którzy…

Read more
Digital Marketing

Filozofia kaizen w biznesie – możliwości i wyzwania

Filozofia kaizen w biznesie – możliwości i wyzwania
23.04.2024 Paulina Wicińska 0

Wiele zasad tej filozofii stosujemy na co dzień, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, że jest ona swego rodzaju metodyką o określonych założeniach. Gdzie należy szukać źródeł kaizen? W jaki tak właściwie sposób filozofia kaizen usprawnia działanie firm i przedsiębiorstw? Czy sprawdzi się do lepszej organizacji organizacji czasu pracy? Odpowiedzi na te oraz wiele…

Read more
Digital Marketing

Organizacja czasu pracy – sprawdzone i praktyczne sposoby

Organizacja czasu pracy – sprawdzone i praktyczne sposoby
16.04.2024 Ewa Rękas 0

Wdrażając dobrą organizację czasu pracy, sprawimy, że realizacja obowiązków zawodowych będzie przebiegała bez zakłóceń i będzie przynosiła o wiele więcej satysfakcji. Dzięki skutecznym technikom zapomnimy o piętrzeniu się zadań, chaosie, poczuciu braku kontroli nad czasem, a także nieporozumieniach z przełożonymi. Stosując sprawdzone, praktyczne sposoby organizacji pracy, możemy też wyeliminować presję, zwiększyć efektywność swojego działania, a…

Read more
Digital Marketing

Marketing sensoryczny – czy obraz, zapach i dźwięk mogą wpłynąć na nasze decyzje zakupowe?

Marketing sensoryczny – czy obraz, zapach i dźwięk mogą wpłynąć na nasze decyzje zakupowe?
19.03.2024 Joanna Kozłowska 0

Świat pełen jest różnorodnych bodźców, które odbieramy za pomocą 5 zmysłów: smaku, zapachu, dotyku, węchu i wzroku. W zamierzchłej przeszłości ich odpowiednia interpretacja pozwalała na przetrwanie. Dzisiaj natomiast korzystamy z nich, by poznawać otoczenie, ale też – wykreować rzeczywistość, jakiej pragniemy, przywołać wspomnienia, utrwalić chwilę. Niebanalną rolę zmysły odgrywają także w marketingu. Zadomowiły się tam…

Read more
Digital Marketing, SEO

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić?

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić?
12.03.2024 Damian Zatorski 0

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić? Czym jest audyt SEO? Najprościej mówiąc, jest to analiza kondycji strony internetowej. Podczas audytu weryfikujemy, w jakim stopniu serwis jest dostosowany do wytycznych wyszukiwarki. Najczęściej optymalizujemy strony pod wyszukiwarkę Google. Jeśli więc chcemy być widoczni w sieci, to audyt SEO jest pierwszym krokiem w tym kierunku. I nie…

Read more
Digital Marketing, Social Media

Zbuduj swoją markę na Instagramie — jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców

Zbuduj swoją markę na Instagramie — jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców
06.02.2024 Michalina Garbal 0

Zbuduj swoją markę na Instagramie – jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców W dzisiejszym świecie marketing online daje niezliczone możliwości budowania własnej marki oraz komunikacji z klientami w internecie, zwłaszcza za pośrednictwem mediów społecznościowych. Instagram jest jednym z najważniejszych z tych narzędzi, w ostatnich latach cieszącym się szczególną popularnością. Dzięki społeczności liczącej aż 2…

Read more
Digital Marketing, SEO

Pozycjonowanie strony internetowej w branży prawniczej

Pozycjonowanie strony internetowej w branży prawniczej
16.01.2024 Ewa Rękas 0

Specjaliści działający w branży prawniczej – zupełnie tak samo, jak przedsiębiorcy z innych sektorów gospodarki – mierzą się z konkurencją oraz zabiegają o klientów. W przeciwieństwie do właścicieli firm na przykład z działu technologii, rozrywki czy edukacji – prawnicy, radcy prawni, adwokaci i notariusze muszą mierzyć się z pewnymi ograniczeniami w zakresie reklamy oraz promocji…

Read more
Digital Marketing

Co dominowało w content marketingu w minionym roku i jakie trendy mogą nas zaskoczyć w kolejnym?

Co dominowało w content marketingu w minionym roku i jakie trendy mogą nas zaskoczyć w kolejnym?
09.01.2024 Katarzyna Zdunek 0

Budowanie własnej marki nie jest wcale takie proste. Jak wiadomo, dobra reklama jest podstawą skutecznej strategii marketingowej, która pozwala na dotarcie do nowego grona klientów i budowanie bazy tych stałych. Ważne jest zatem, by dostosować kampanię do potencjalnej grupy docelowej, dbając o zaspokajanie potrzeb klienta oraz uświadamianie mu, dlaczego to właśnie Twój produkt lub usługa…

Read more
Digital Marketing, SEO

Chat GPT a prawa autorskie – do kogo należą teksty napisane przez SI?

Chat GPT a prawa autorskie – do kogo należą teksty napisane przez SI?
21.11.2023 Dawid Konieczka 0

Chat GPT cieszy się ogromną popularnością. Komu jednak przysługują prawa autorskie do jego tekstów i kto odpowiada za ich treść?

Read more
Digital Marketing

Wyloguj się do rzeczywistości, czyli ABC higieny cyfrowej

Wyloguj się do rzeczywistości, czyli ABC higieny cyfrowej
14.11.2023 Joanna Kozłowska 0

Słyszałeś o higienie cyfrowej? Jeśli nie, to przeczytaj nasz artykuł, poznaj jej zasady i dowiedz się, jak mądrze korzystać ze smartfonu, by się od niego nie uzależnić.

Read more
Digital Marketing

Czym jest mindfulness i jak wpływa na codzienną pracę?

Czym jest mindfulness i jak wpływa na codzienną pracę?
24.10.2023 Paulina Wicińska 0

Czym jest mindfulness i jak wpływa na codzienną pracę? Mindfulness, tłumaczone często jako uważność, to stan, w którym koncentrujemy swoją uwagę na tym, co tu i teraz. Powodem, dla którego pojęcie to weszło do mainstreamu, jest tytaniczna praca psychologów czy edukatorów mówiących głośno o wadze, jaką ma uważność w naszym codziennym życiu. Czasy, w jakich…

Read more
Digital Marketing

Wady i zalety generowania treści przez sztuczną inteligencję

Wady i zalety generowania treści przez sztuczną inteligencję
17.10.2023 Zofia Balcer 0

Sztuczna inteligencja już dawno przestała być fantastyką naukową, ale stała się narzędziem, które do pracy wykorzystują dziś analitycy, programiści, tłumacze, copywriterzy oraz wielu innych specjalistów. Dzięki modelom językowym opracowanym przez OpenAI wiele rzeczy stało się po prostu łatwiejszych i szybszych, a krótszy czas potrzebny na wykonanie określonego działania sprzyja efektywności. Nie żyjemy jednak w idealnym…

Read more

Nawigacja po wpisach

WsteczWstecz 1 2 3 … 12 DalejDalej
Napisz – Oddzwonimy z ofertą

    * Uzupełnij - dopasujemy rozwiązanie dla Ciebie

    W jakim obszarze możemy pomóc?

    Ze względu na obowiązujące przepisy prawa aby móc przekazać Państwu informacje handlowe proszę o wyrażenie na to zgody zaznaczając poniższe pole.

    Przyjmuję do wiadomości i nie zgłaszam uwag odnośnie przejrzystości i czytelności niżej przedstawionych informacji w tym przysługujących mi praw. Zapewniam, że informacje te są dla mnie w pełni zrozumiałe.

    Logotyp

    Biuro Obsługi Klienta

    Czynne od poniedziałku do piątku

    w godzinach od 8:00 do 16:00

    Dane kontaktowe

    Tel.: (61) 666 11 00

    Fax.: (61) 666 11 01

    E-mail: biuro@internet-plus.pl

    Certyfikat ISO
    TUV Logo
    Partner Google

    Internet Plus © Copyright 2007 - 2019